Rockon, czyli polska agencja technologiczna, w ciągu 3 lat istnienia, szybko rozwinęła skrzydła na zagranicznym rynku, jeśli chodzi o dostarczanie rozwiązań software, wspierających procesy biznesowe, kampanie marketingowe i obecność w sieci. Wkrótce pojawi się też platforma Adblast, która powstała dzięki współpracy z Infinity Media, i jest narzędziem służącym do zarządzania kampaniami reklamowymi w kilku kanałach online jednocześnie.
Małgorzata Kozioł: Rockon to nowe wyzwanie w mojej karierze. Do tej pory kierowałam projektami badawczymi, marketingowymi i PR w branży usług profesjonalnych w Polsce i UK. Zdecydowałam się dołączyć do zespołu, ponieważ chcę rozwijać swoje kompetencje w kierunku projektowania usług i designu w odniesieniu do nowych technologii.
Zobacz również
Grzegorz Malinowski: Zaczynałem w największej polskiej hurtowni domen HRD.pl, gdzie pokochałem PHP za potencjał łączenia szerokich możliwości z przejrzystością i szybkością implementacji. Później, w Digital Virgo, uczestnicząc w pełnym cyklu produktowym rozwijałem swoje umiejętności zarówno frontendowe jak i backendowe, tworzenia architektury oraz project management. Teraz wykorzystuję moją wiedzę i doświadczenie w rozwijaniu zespołu programistycznego Rockon. Mamy postawione ambitne cele, ale wierzę, że w tym składzie jesteśmy w stanie je osiągnąć.
Jan Prószyński: Rockon rośnie szybko jeżeli chodzi o liczbę projektów i zespół. W najbliższym czasie chcemy postawić również na rozwój samej marki, ponieważ poziom znajomości na rynku zupełnie nie odzwierciedla potencjału i zrealizowanych dotychczas projektów. Duży atut zespołu to rozumienie klienta i jego potrzeb biznesowych. Zamierzamy teraz pokazać, że kilkanaście lat w branży i nowoczesne projektowe podejście do pracy to zasoby, które realnie przekładają się na sukcesy naszych klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]