Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zasady bezpieczeństwa w sieci, które związane są z udostępnianiem osobom trzecim poufnych danych, takich jak: login, hasło czy dane osobowe. Akcja kierowana jest do obecnych i potencjalnych użytkowników bankowości elektronicznej. Głównym bohaterem kampanii jest Jacek Rozenek.
WALK Creative odpowiada za działania strategiczno-kreatywne. Agencja zrealizowała trzy 30’ spoty telewizyjne emitowane w Telewizji Publicznej (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regiony), trzy spoty 45’ wyświetlane w Internecie oraz 30’ spot radiowy emitowany w Polskim Radiu (PR1, PR3, PR4, PR24).
Zobacz również
Komisja Nadzoru Finansowego sprawuje nadzór nad sektorem bankowym, rynkiem kapitałowym, ubezpieczeniowym, emerytalnym, nadzór nad instytucjami płatniczymi i biurami usług płatniczych, instytucjami pieniądza elektronicznego oraz nad sektorem kas spółdzielczych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]