Ponad 712 000 osób w ciągu pięciu lat polubiło Multikino na portalu Facebook.com. Dzięki temu Multikino Polska jest największym fanpage’em kinowym w Polsce i drugim pod względem liczby fanów w Europie.
Sukces jaki osiągnęliśmy na portalu Facebook.com zachęcił nas do odkrycia kolejnego serwisu społecznościowego, czyli Instagramu. W komunikacji z naszymi klientami, którzy stanowią przede wszystkim młodą grupę ludzi stawiamy na innowacyjność. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego w grudniu planujemy uruchomienie konta na Snapchacie – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Kierownik Działu Marketingu sieci Multikino
Zobacz również
Osoby, które będą obserwowały konto Multikina (@multikino_polska) na Instagramie zobaczą zdjęcia prezentujące: najnowsze premiery filmowe, koncerty na wielkim ekranie, nocne maratony filmowe oraz ciekawe wydarzenia z kin sieci Multikino z całej Polski. Nie zabraknie również konkursów, w których do wygrania będę bilety oraz zniżek na filmy i zestawy w barach kinowych. Już 20 listopada w sieci Multikino odbędzie się ENEMEF: Noc z Igrzyskami śmierci, a osoby obserwujące Multikino na Instagramie będą mogły zdobyć zniżki na bilety właśnie na to wydarzenie.
Za obsługę sieci Multikino na Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]