Warka przejmuje piłkę. Marka rusza z nową aktywacją konsumencką

We wrześniu br. marka Warka została Oficjalnym Sponsorem UEFA Europa League i przez kolejne sezony towarzyszyć będzie sportowym emocjom kibiców przed telewizorami i na stadionach. Właśnie ruszyła pierwsza akcja Warki związana z europejskimi rozgrywkami.
O autorze
1 min czytania 2015-11-19

Zdjęcie royalty free z Fotolia

Pod hasłem „Warka przejmuje piłkę” marka rozpoczęła aktywację digitalową skierowaną do wszystkich fanów piłki nożnej. Na stronie internetowej dedykowanej akcji www.warkaprzejmujepilke.pl, można wziąć udział w teście i sprawdzić swoją wiedzę o europejskim futbolu. Na tych, którzy udzielą wszystkich poprawnych odpowiedzi, czeka dodatkowe pytanie konkursowe. Co tydzień Warka nagrodzi autorów 15 najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Do wygrania są oryginalne gadżety UEFA Europa League: piłki, koszulki i bluzy. Akcja trwa do 13 grudnia br. i wspierana jest kampanią on-line i komunikacją na Facebooku.

Sponsoring sportowy to ważna część aktywności marketingowej Warki, która od wielu lat związana jest z piłką nożną – najpierw polską, a teraz europejską. Chcemy być blisko naszych konsumentów i towarzyszyć im podczas przeżywania wielkich sportowych emocji, zarówno na stadionie, jak i poza nim – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. – Aktywacja „Warka przejmuje piłkę” to pierwsza akcja związana z faktem sponsoringu Ligi Europy UEFA.

Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował  i zakupił MediaVest.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Od 29 października w stacjach telewizyjnych emitowane są 15 sekundowe spoty sponsorskie Warki przygotowane przez agencję LVOV.

Słuchaj podcastu NowyMarketing