Zdjęcie royalty free z Fotolia
Pod hasłem „Warka przejmuje piłkę” marka rozpoczęła aktywację digitalową skierowaną do wszystkich fanów piłki nożnej. Na stronie internetowej dedykowanej akcji www.warkaprzejmujepilke.pl, można wziąć udział w teście i sprawdzić swoją wiedzę o europejskim futbolu. Na tych, którzy udzielą wszystkich poprawnych odpowiedzi, czeka dodatkowe pytanie konkursowe. Co tydzień Warka nagrodzi autorów 15 najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Do wygrania są oryginalne gadżety UEFA Europa League: piłki, koszulki i bluzy. Akcja trwa do 13 grudnia br. i wspierana jest kampanią on-line i komunikacją na Facebooku.
Zobacz również
– Sponsoring sportowy to ważna część aktywności marketingowej Warki, która od wielu lat związana jest z piłką nożną – najpierw polską, a teraz europejską. Chcemy być blisko naszych konsumentów i towarzyszyć im podczas przeżywania wielkich sportowych emocji, zarówno na stadionie, jak i poza nim – mówi Tomasz Król, marketing manager Warki. – Aktywacja „Warka przejmuje piłkę” to pierwsza akcja związana z faktem sponsoringu Ligi Europy UEFA.
Za koncepcję aktywacji i działania interaktywne odpowiada agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił MediaVest.
Od 29 października w stacjach telewizyjnych emitowane są 15 sekundowe spoty sponsorskie Warki przygotowane przez agencję LVOV.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing