– prezes LifeTube (największej wielokanałowej sieci YouTube w Polsce) oraz współzałożycielka indaHash (narzędzia do realizowania natywnych kampanii z instagramerami).
IAB MIXX Awards to jeden z najważniejszych konkursów dla branży interaktywnej. Jego międzynarodowe edycje rozpoczęły się w 2005 roku, kiedy po raz pierwszy został zorganizowany przez amerykański oddział IAB. Obecnie, jako najbardziej opiniotwórczy konkurs w branży, ustala rynkowe standardy funkcjonowania reklamy online na całym świecie. „Człowiek Roku“ to przyznawana w ramach MIXX Awards nagroda specjalna za dokonania i ponadprzeciętne zasługi dla interaktywnego marketingu i reklamy. W tym roku prestiżowym tytułem uhonorowano Barbarę Sołtysińską – współzałożycielkę i prezes LifeTube oraz indaHash. Sołtysińska jest pierwszą w historii konkursu kobietą nagrodzoną tym tytułem.
Zobacz również
To wielki zaszczyt, móc znaleźć się wsród takich osób, jak Michał Brański, Michał Wolniak czy Dariusz Andrian – mówi Barbara Sołtysińska, tegoroczna laureatka IAB Mixx Awards. Dziękuję organizatorom i jurorom za docenienie oraz całemu zespołowi LifeTube, który w ogromnym stopniu przyczynił się do tego sukcesu. Zaczynaliśmy 2 lata temu w małym 6-sobowym zespole, pracowaliśmy w co-worku, nie mieliśmy wizytówek, ani strony www – wspomina Sołtysińska. Dostaliśmy od branży wielki kredyt zaufania – dzięki czemu teraz LifeTube jest częścią większości kampanii i projektów realizowanych z youtuberami, które również doczekały się swoich nominacji i nagród. Za to zaufanie, w imieniu całego zespołu, ogromnie dziękuję – dodaje Sołtysińska.
Dotychczas Barbara Sołtysińska uznana została za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interkatywnej, nominowana do „Kobiety biznesu“, wyróżniona w konkursie „Bizneswoman roku“, otrzymywała również nagrody za działalność PR i marketingową. W 2013 roku założyła LifeTube – wielokanałową sieć partnerską YouTube (MCN), która po po 2 latach działalności osiągnęła blisko 17 mln subskrybentów, ponad 125 mln wyświetleń miesięcznie i 250 zrzeszonych twórców wideo. W 2015 roku razem z Własem Chorowcem stworzyła indaHash.com – globalne narzędzie do zautomatyzowanego realizowania kampanii content marketingowych z influencerami w serwisie Instagram.
W konkursie Mixx Awards 2015 nominowane zostały również dwa projekty zrealizowane przez LifeTube: „Premiera Jurassic World“ w kategorii wprowadzenie produktu na rynek oraz Orange Video Fest by LifeTube – w kategorii event.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing