Dział Events 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotował pokaz Paprocki&Brzozowski

18 listopada w Arkadach Kubickiego odbył się pokaz najnowszej kolekcji Paprocki&Brzozowski. Za jego organizację odpowiadał dział events agencji 180heartbeats + JUNG v. MATT.
O autorze
1 min czytania 2015-11-24

Duet projektantów Paprocki&Brzozowski pokazał nową kolekcję „63 x 45”, inspirowaną estetyką renesansu, a dokładniej obrazem Leonarda Da Vinci „La Belle Ferronière”. Nazwa „63 x 45” to odwołanie do rozmiarów obrazu, który stanowił też motyw przewodni scenografii i całego wydarzenia. W nowej kolekcji wiosna/lato 2016 projektanci eksperymentują z epoką renesansu, osadzając przesadne formy i zdobienia w najnowszych trendach.

180 jako producent wykonawczy odpowiedzialne było za koordynację prac scenograficznych, przygotowanie techniki pokazu (światła i nagłośnienie), wsparcie logistyczne oraz kontakt i ustalenia z wszystkimi partnerami. Pokaz odbył się w Arkadach Kubickiego uczestniczyło w nim ok. 600 gości.

Organizacja wydarzeń to jedna z nowych kompetencji, które znalazły się w ofercie 180heartbeats +JUNG v. MATT po niedawnym utworzeniu działu eventowego na którego czele stanął Marek Zawada, Experiential Director i członek zarządu agencji.

Zadaniem tej struktury agencji jest opracowywanie koncepcji, projektowanie i realizacja różnorodnych przedsięwzięć: od ambientów po gale, koncerty czy akcje niestandardowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing