Strefa VICHY w Aptekacosmedica.pl

Sama możliwość zrobienia zakupów przez Internet to dziś za mało. Potrzebne są atrakcyjne dla kupujących, innowacyjne propozycje. Dlatego aptekacosmedica.pl stworzyła dedykowane rozwiązanie typu store in store. Jako pierwszy z tej opcji skorzystał lider segmentu dermokosmetycznego - marka VICHY.
O autorze
1 min czytania 2015-11-24

Serwis grupy Cosmedica to pierwsza apteka internetowa w Polsce, która daje współpracującym markom możliwość zaistnienia we własnej strefie. Jest tu miejsce na sprzedaż internetową, budowanie relacji z klientem, porady ekspertów, promowanie ofert specjalnych. Twórcy rozwiązania zadbali też o to, by było ono atrakcyjne wizualnie i elastycznie dostosowywało się do potrzeb poszczególnych marek.

– Fakt, że naszą propozycję jako pierwsza przyjęła znana marka globalna, potwierdza słuszność naszej strategii obecności w Internecie – mówi Grzegorz Kołodziej, Omnichannel Manager Grupy Cosmedica. – VICHY to pierwsza marka, która ma własną strefę na stronie. Pierwsza, ale z pewnością nie ostatnia. Jesteśmy otwarci na innowacje i na partnerów, którzy tak jak my chętnie podejmą odważne wyzwania i projekty – zapewnia Kołodziej.

Strefa marki jest narzędziem przedłużającym jej komunikację także do sklepu, co umożliwia nie tylko atrakcyjną prezentację obszernej oferty produktowej i e-merchandising według wytycznych producenta, ale również budowanie świadomości marki przez content marketing.

Apteka internetowa Grupy Cosmedica działa od 2009 roku. W serwisie można kupić leki, dermokosmetyki, suplementy diety, akcesoria dla dzieci oraz odżywki dla sportowców. Dostawa jest realizowana maksymalnie w ciągu 48 godzin. Możliwy jest też odbiór osobisty w każdej aptece należącej do grupy Cosmedica.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing