Margonem to najpopularniejsza i najbardziej rozbudowana gra retro w Polsce, z ogromną społecznością. Najważniejszym wyróżnikiem i zaletą polskiej gry, jest grafika 2D, charakteryzująca się widocznymi pikselami i oddająca klimat retro. To właśnie dlatego Margonem stała się modną pozycją na scenie MMORPG.
K2 Media odpowiada za kompleksową obsługę marki, m.in stworzenie i realizację strategii mediowej, planowanie i zakup mediów online oraz komunikację marki na Facebooku. Na stronie www, można w łatwy sposób dokonać szybkiej rejestracji i zacząć grę, odnaleźć ranking, regulamin gry czy też forum dla użytkowników.
Zobacz również
Do swoich działań K2 Media zaangażowała vlogerów gamingowych: Mandzia i Naruciaka, którzy na potrzeby kampanii nagrali materiały video i przedstawili swoje propozycje zmian w grze, które będą systematycznie wdrażane. Każdy użytkownik mógł wybrać postać ulubionego vlogera, proponującego ciekawsze zmiany w grze i zagłosować na niego.
K2 Media przygotowała bannery, które zachęcały do oddania głosu na wybranego vlogera i zagrania w pierwsze polskie MMORPG.
Kampania utrzymana w klimacie średniowiecznego pojedynku i nawiązująca do klimatu retro, potrwa do końca stycznia 2016 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing