Nasz świąteczny prezentownik został skonstruowany w taki sposób, aby znalezienie właściwego prezentu było możliwie najprostsze. Zawarliśmy w nim kilkadziesiąt produktów, które możecie przeglądać wg kategorii, ceny lub marki. Wybór jest naprawdę duży. Zebraliśmy, najlepsze naszym zdaniem: komputery i laptopy wraz z akcesoriami do nich, smartfony i tablety, głośniki i słuchawki, gry oraz sprzęt dla graczy, a także monitory i telewizory dla osób z największym budżetem na świąteczne prezenty. Nie zabrakło też sprzętu fotograficznego oraz (może trochę już niemodnych lecz ciągle praktycznych) drukarek. Wszystko to dopełnia kategoria „specjalne”, gdzie zawarliśmy te bardziej nietypowe i trudne do skategoryzowania produkty.
Wiemy, że nie każdy przeznacza na święta ogromnych sum pieniędzy, więc ceny wybranych przez nas prezentów zaczynają się już od kilkudziesięciu złotych. Podzieliliśmy je na kategorie: do 500 zł, od 500 do 1000 zł, od 1000 zł do 2000 zł, a także powyżej 2000 zł. Każda z nich ma nieco inny charakter. W pierwszej znajdziecie m.in. akcesoria, gadżety, drobiazgi i gry. Ostatnia to już bardziej poważny sprzęt, jak telewizory, smartfony, tablety laptopy czy komputery. Mamy nadzieję, że każdy znajdzie tutaj przynajmniej kilka niebanalnych pomysłów na prezent dla rodziny lub znajomych.
Zobacz również
Proponowane przez nas produkty staraliśmy się opisać w sposób możliwie najbardziej zwięzły i treściwy. Przy każdej pozycji znajdziecie kilka punktów ze specyfikacji, informację o najniższej, znalezionej przez nas cenie oraz link do sklepu, gdzie można dokonać zakupu. Z wielu z tych urządzeń korzystamy na co dzień, a część testowaliśmy na łamach Antyweba. Nie są to zatem przypadkowe wybory, tylko propozycje dobrane w sposób staranny i przemyślany. Chcielibyśmy, aby nasze pomysły na prezenty przyniosły jak najwięcej radości i satysfakcji obdarowanym przez Was bliskim.
Prezentownik świąteczny Antyweb znajdziecie pod adresem: prezenty2015.antyweb.pl
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach