Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.
Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.
Zobacz również
Jeżeli:
- zależy Państwu na właściwym wykorzystaniu technologii programmatic,
- szukają Państwo skutecznych rozwiązań w zakresie wykorzystania różnych kanałów reklamy i programmatic buying,
- chcą Państwo uzyskać odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania w zakresie przetwarzania danych osobowych w świecie nowych technologii i narzędzi marketingowych,
- jakie zagrożenia i jakie możliwości płyną z programmatic marketingu,
- jak mierzyć efektywność poszczególnych działań,
nie może Państwa zabraknąć na konferencji Programmatic Marketing, która odbędzie się już 25 lutego 2015 w Warszawie.
Szczegóły o wydarzeniu można znaleźć na stronie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing