Przeagencja odświeży serwis www Frugo

Przeagencja zwyciężyła w przetargu na nowy serwis www marki Frugo.
O autorze
0 min czytania 2012-08-23

– Frugo konsekwentnie buduje wizerunek marki odklejonej od mainstreamu. Zaskakuje konwencją i klimatem komunikacji. Koncepcja kreatywna serwisu przedstawiona przez Przeagencję doskonale wpisała się w niestandardowy styl Frugo – mówi Krzysztof Beling, Brand Manager Frugo.

– Przeagencja stale obsługuje Frugo w mediach społecznościowych. To właśnie codzienny zdobywany insight pozwala nam dobrze rozumieć markę i jej konsumentów. Na tym etapie możemy zdradzić tylko, że nowa odsłona serwisu www zaskoczy swoją formą oraz dedykowanymi materiałami video – dodaje Gustaw Rozmarynowski, New Business Manager w Przeagencji.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj