Wydarzenie zostało zorganizowane 19.11. br. w Hali Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie. O godz. 9:11 wieczorem, 911 gości obejrzało spektakl zatytułowany „911 EMOTIONS”. Podczas odsłonięcia najnowszego modelu Porsche wykorzystano ruchome wielkoformatowe elementy multimedialne, m.in. potężnych rozmiarów ekran projekcyjny o wymiarach 30x12m oraz spektakularny pierścień diodowy o średnicy 8m i wysokości 4m. Całość tworzyła arenę specjalnie przygotowanej etiudy multimedialnej, prezentującej Nowe Porsche 911.
Na potrzeby produkcji wydarzenia agencja WALK Events zaprosiła do współpracy Focus Event, tym samym tworząc wspólne konsorcjum. Istotnym elementem powodzenia projektu był jasny podział obowiązków podczas procesu przygotowania produkcji oraz realizacji. WALK Events był odpowiedzialny za kompleksową koordynację projektu oraz client service, natomiast Focus Event zadbał o kreację, scenariusz oraz produkcję techniczną wydarzenia.
Zobacz również
– Premiera Nowego Porsche 911 to projekt, który wymagał spektakularnej oprawy i precyzyjnej organizacji. Impreza ze względu na skalę przedsięwzięcia była dużym wyzwaniem. Dzięki połączeniu sił dwóch agencji uzyskaliśmy niesamowity efekt. Nawiązana współpraca pozwoliła na przeprowadzenie tej złożonej i wymagającej realizacji na najwyższym poziomie – komentuje Michał Jerzy Olszewski, Senior Event Manager WALK Events – producent wydarzenia. – Model osiągniętej współpracy to wielki krok dla branży. Jestem przekonany, że to początek dobrego trendu i oferowanie nowej jakości usług klientom – dodaje.
– Event wyróżnił się wśród polskich premier motoryzacyjnych m.in. poprzez wykorzystane nowe technologie w trudnej do aranżacji przestrzeni. Dzięki uzyskanym efektom na uczestników wydarzenia czekało spektakularne show. Łącząc doświadczenie obu agencji, a także potencjał Hali Wysokich Napięć, zrealizowaliśmy innowacyjny i nieszablonowy pomysł na premierę 911-stki – wyjaśnia Krzysztof Kamiński, Dyrektor Kreatywny, Focus Event – reżyser wydarzenia.
Porsche 911 to legendarne auto, które produkowane jest od 1963 roku. Najnowszy model oficjalnie do sprzedaży wszedł we wrześniu br., a 12 grudnia zawita do 5 Porsche Centrów w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing