RMF Classic ze świąteczną kampanią DOOH

Stacja RMF Classic rozpoczęła świąteczną kampanię digital OOH, realizowaną pod hasłem "RMF Classic najpiękniejsza muzyka na Święta".
O autorze
1 min czytania 2015-12-14

Do kampanii został wybrany nośnik zlokalizowany w samym centrum Warszawy. Jest to jeden z najlepszych pod względem jakości i lokalizacji ekranów LED w Polsce. W emitowanym spocie, stacja promuje akcję grania przez całą dobę, w okresie bożonarodzeniowym utworów świątecznych.

Celem wykorzystania ekranu LED, którego widownię w ciągu dnia szacuje się na blisko 300 000 osób, jest wsparcie akcji i dotarcie z informacją o świątecznej playliście radia do szerszego grona mieszkańców Warszawy.

– Nośniki digital OOH coraz bardziej przebijają się do świadomości odbiorców i stają się doskonałym uzupełnieniem tradycyjnych mediów. Uważamy, że ekran w Warszawie, który wybraliśmy do promocji naszej świątecznej akcji doskonale sprawdzi się w tej roli, szczególnie w okresie przedświątecznym.– mówi Grzegorz Sawicki, Media Manager w Grupie RMF.

Kampania potrwa dwa tygodnie i jest realizowana we współpracy z firmą MyLED.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing