Kampania adresowana jest przede wszystkim do ludzi młodych i ma na celu poszerzenie świadomości marki właśnie w tej grupie odbiorczej. Hasłem przewodnim tej kampanii jest slogan „Bo jak się czuję, tak się noszę!”, który nawiązuje do nowej, autorskiej kolekcji tekstyliów marki Pewex.pl. Celem kampanii jest zarówno promocja wspomnianej linii odzieży, jak i całego sklepu wśród osób młodych. Stąd dobór mediów – kampania prowadzona jest w stacjach grupy radiowej RMF, w telewizji MTV Polska, Comedy Central Family, Comedy Central HD oraz VIVA Polska, a w internecie głównie w ramach Wirtualnej Polski i serwisów należących do Monster Media Group.
Spoty radiowe, materiały filmowe i kreacje internetowe zostały przygotowane przy współpracy ze Studiem PRL. Jest to kolejny projekt tej agencji wykonany dla sklepu Pewex.pl. Klipy i spoty mają zabawny charakter, nawiązujący bezpośrednio do tego, co można przeczytać na ubraniach i tekstyliach z najnowszej kolekcji sklepu, a hasłem przewodnim każdego z nich jest slogan „Bo jak się czuję, tak się noszę”. Natomiast hasłem spinającym tą, jak i wszystkie poprzednie kampanie, jest czytane przez legendarnego polskiego lektora Mirosława Uttę hasło „Handel obwoźny w internetach z dostawą prosto do domu”.
Zobacz również
Celujemy w młodego odbiorcę stąd taki, a nie inny dobór mediów. Młodzi ludzie to dziś nasi najaktywniejsi klienci i jednocześnie ambasadorzy marki Pewex. Nowa, niedawno odświeżona linia tekstyliów i toreb jest adresowana głównie do nich. – podsumowuje cel kampanii Sebastian Leśniak, prezes spółki Pewex.pl.
Kampania reklamowa potrwa do końca tego roku. Oprócz mediów zakupionych w radiu, telewizji i internecie, Pewex.pl prowadzi działania w mediach społecznościowych i serwisach własnych. Koszt mediów wykorzystanych w trakcie kampanii wynosi ok. dwóch i pół miliona złotych.
Strona sklepu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing