Carlsberg przygotował szereg aktywności, których celem jest „uczynienie mistrzostw lepszymi dla kibiców” („do it better for the fans”). Kampania opiera się na dobrze znanym haśle marki „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”, w ramach którego fani będą mogli wygrać prawdopodobnie najlepsze nagrody. Ruszy również nowatorska platforma internetowa, która pozwoli na zaangażowanie konsumentów w czasie rzeczywistym.
Twarzą kampanii jest Ambasador Marki Carlsberg Peter Schmeichel, który weźmie udział w wielu wydarzeniach, odbywających się przed i w trakcie finałów. Dla kibiców będzie to unikalna szansa na spotkanie z wielką gwiazdą duńskiej piłki nożnej.
Zobacz również
– Od lat nie było bardziej nieprzewidywalnych mistrzostw EURO. Sobotnie losowanie grup finałowych turnieju tylko potwierdziło, jak zacięte będą te mistrzostwa, a wynik jest tak trudny do przewidzenia, jak w 1992 roku. Bez względu na ostateczny rezultat, Carlsberg uczyni wszystko, aby przyszłoroczne EURO było dla kibiców najlepszą edycją tego turnieju w historii – mówi Peter Schmeichel, Ambasador Carlsberg.
Głównym priorytetem Carlsberga jest angażowanie kibiców za pośrednictwem kanałów cyfrowych przed i podczas mistrzostw. Po raz pierwszy kibice z całego świata, oprócz możliwości uczestniczenia w głosowaniu internetowym na UEFA.com, będą mieli szansę zagłosować, za pośrednictwem mediów społecznościowych, na Człowieka Meczu Carlsberga („Carlsberg Man of the Match”) każdego z 51 spotkań turnieju. Nowa mechanika głosowania będzie powiązana z rozmowami kibiców prowadzonymi w czasie rzeczywistym, a także zapewni im łatwy dostęp do platformy głosowania, umożliwiając większy wpływ na to, kto wygra.
Z kolei, dzięki wyjątkowemu konkursowi „Play on the Pitch” kibice, w tym również z Polski, będą mogli wygrać unikalną, oferowaną tylko przez markę Carlsberg, nagrodę. Będzie nią możliwość zagrania na boisku Stade de Lyon, zaledwie dzień po obejrzeniu odbywającego się tam półfinału. Zwycięzcy konkursu z całej Europy wezmą udział w piłkarskich aktywnościach, takich jak Crossbar Challenge i Bungee Football, mierząc się z legendami futbolu z poprzednich mistrzostw Europy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– W Polsce już w sierpniu rozpoczęliśmy pierwszą promocję dla pełnoletnich konsumentów piwa Carlsberg, którzy co tydzień mają szansę wylosować ekskluzywny pakiet VIP, obejmujący dwa bilety na mecz ćwierćfinałowy UEFA EURO 2016™, zakwaterowanie, wyżywienie i przeloty*. Uważamy, że oglądanie piłki nożnej i piwo to prawdopodobnie najlepsze połączenie na świecie. Dlatego obecnymi i kolejnymi aktywnościami chcemy umożliwić fanom naszych marek zdobycie biletów na UEFA EURO 2016™, by mogli osobiście podziwiać piłkarskie zmagania i poczuć niesamowitą energię tej imprezy – podkreśla Krzysztof Łojek, menedżer marki Carlsberg.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Carlsberg jest od lat zaangażowany w promowanie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, dlatego też podczas UEFA EURO 2016™ przeprowadzi szereg działań, zachęcających fanów do spożywania piwa w sposób odpowiedzialny. Działania te odbędą się w strefach kibica we Francji i na innych rynkach.
*Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin promocji dostępne są na stronie.