Agencja Cheil Poland na zlecenie McDonald’s Polska realizuje pilotażowy program wdrożenia interaktywnych stołów w wybranych restauracjach na terenie kraju.
Rozwiązanie zaproponowane przez Cheil Poland umożliwia klientom restauracji korzystanie z tabletów i ładowarek w trakcie oczekiwania na zamówienie lub podczas posiłku. Goście będą mogli naładować swoje urządzenia mobilne w krótkim czasie, dzięki ładującym portom USB fast charge.
Zobacz również
Na tabletach zainstalowane są wyłącznie aplikacje pochodzące od polskich twórców, m.in. Jak Dojadę, aplikacja newsowa Gazeta.pl oraz gry. Pozostały softwear wykorzystany na urządzeniach został w pełni zaprojektowany i wdrożony przez Cheil Poland.
Wdrożenie ma charakter pilotażowy. Na początek zostały nim objęte cztery lokalizacje na terenie Warszawy i Gliwic. Program potrwa 6 miesięcy. Od jego wyników uzależnione jest, czy akcja będzie rozszerzona na teren całej Polski. Program jest elementem szerzej zakrojonego planu unowocześnienia restauracji McDonald’s w Polsce.
Za kontrakt i współpracę po stronie agencji odpowiada Michał Wiśniewski, client service director.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Cheil Poland to technologiczna agencja kreatywna, specjalizująca się w obszarach digital, mobile, social media oraz retail. W ciągu ostatnich dwóch lat zdobyła łącznie 25 nagród (w tym 2 Cannes Lions), stając się jedną z najczęściej nagradzanych polskich agencji. Do klientów Cheil Poland należą m.in. Samsung, Merlin.pl, Hyundai, PCK, Rado, Hankook. Obecnie agencja zatrudnia ponad 70 specjalistów i stanowi część międzynarodowej sieci Cheil Worldwide, posiadającej 47 biur w 40 krajach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing