W akcji wziął udział Łukasz Jakóbiak, autor popularnego formatu „20m2”, który na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym Oplem Astra z systemem OnStar – osobistym opiekunem kierowcy. W akcji mogły wziąć osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki.
Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar, dzięki któremu kierowca i pasażerowie mają podczas jazdy stały dostęp do satelitarnego połączenia z asystentem, co sprawia, że jazda staje się nie tylko przyjemniejsza, ale i bardziej bezpieczna. Dzięki systemowi OnStar asystent ma możliwość wgrania do nawigacji kierowcy nowej trasy, odnalezienia punktów usługowych, sprawdzenia stanu technicznego pojazdu, czy wezwania pomocy drogowej lub karetki.
Zobacz również
Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano 13 grudnia na kanale YouTube „20m2 Łukasza”. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania socialowa na Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej profilu na Facebooku.
Lubie to – linked by Isobar współpracuje z marką Opel od 2014 r. Agencja wspiera należącą do GM Poland markę w zakresie obecności w social media i realizacji projektów specjalnych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]