Top Presso to nazwa specjalnej strefy gastronomicznej, którą Kolporter zaczął uruchamiać w tym roku w wybranych salonach i salonikach prasowych. Klienci – poza tradycyjnym asortymentem – mogą kupić w punktach tego typu m. in. aromatyczną kawę, herbatę, hot-dogi, ciepłe przekąski, kanapki, sałatki i ciastka. Jak twierdzą przedstawiciele Kolportera pomysł na tego typu punkt sprawdza się bardzo dobrze w placówkach służby zdrowia.
– Miejsce, w którym można kupić najpotrzebniejsze produkty, ale także zjeść smaczny posiłek służy zarówno pacjentom, jak i personelowi szpitala. Asortyment jest przygotowany specjalnie pod kątem potrzeb tej grupy klientów. Postawiliśmy również na wysoką jakość wszystkich produktów spożywczych, zależy nam aby wszystkie dania i przekąski, które oferujemy były bardzo smaczne – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.
Zobacz również
Smakiem i aromatem ma przyciągać klientów m. in. specjalność strefy bistro – „Lunch Presso”, czyli świeżo wypieczone ciasto z dodatkiem pieczarek, wysokiej jakości serów lub mięs, wzbogacone kompozycją ziół.
Salon prasowy w radomskim szpitalu został również wzbogacony o specjalną strefę wypoczynku.
Kolporter zapowiada uruchamianie kolejnych tego typu punktów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing