Obecnie rozpoczęty etap działań pozwala internautom na dodanie swojego zdjęcia na kask Kamila Stocha, w którym wystąpi on w zawodach Pucharu Świata w Zakopanem w dniach 23 – 24 stycznia 2016r. poprzez stworzoną do tego celu aplikację (www.atlasfachowca.pl/stoch).
Z dodanych przez internautów zdjęć powstanie mozaika tworząca właściwy wzór kasku. Aplikacja umożliwia wybór i dodanie zdjęcie, zlokalizowanie dodanego zdjęcia na modelu 3D kasku, uzyskanie Certyfikatu potwierdzającego dodanie zdjęcia oraz udostępnienie na Facebook’u.
Zobacz również
To już trzeci etap działań XBRAND dla marki ATLAS z Kamilem Stochem w ramach akcji „Poznaj Mistrza”. W poprzednich internauci mogli obejrzeć interaktywny wywiad Marcina Prokopa z Kamilem, sprawdzając przy tym swoją wiedzę na temat życia i upodobań mistrza.
Dodatkowo, poprzez głosowanie, wybrali spośród trzech specjalnie zaprojektowanych kasków, ten w którym Kamil wystąpi w zawodach w Zakopanem. Łącznie w akcji oddano ponad 20 tysięcy głosów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolejne etapy działań marki ATLAS z Kamilem Stochem rozpoczną się odpowiednio w styczniu i lutym 2016r. w trakcie Pucharu Świata w skokach narciarskich.
XBRAND Sponsoring specjalizuje się w marketingu sportowym, w tym przede wszystkim w sprzedaży pakietów sponsorskich do wydarzeń sportowych, praw do wizerunku sportowców oraz realizacji działań komunikacyjnych wykorzystujących sponsoring sportu.
Więcej: www.xbrand.com.pl