Kampania jest skierowana zwłaszcza do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry jak również do małych pacjentów. Jej celem jest zwrócenie uwagi – po raz pierwszy w Polsce w tak kompleksowy sposób – na ograniczenia towarzyszące na co dzień dzieciom z AZS, m.in. poprzez podkreślenie psychosomatycznego aspektu choroby i konieczności budowania poczucia własnej wartości wśród małych atopików. Aby pomóc im zaakceptować siebie i zrozumieć chorobę, w ramach kampanii powstał właśnie pierwszy odcinek bajki terapeutycznej pt. Swędzący potwór, który można obejrzeć na stronie kampanii.
Bajka „Atopowi Bohaterowie” jest efektem współpracy autorki Roksany Jędrzejewskiej- Wróbel, psycholog dziecięcej Marty Żysko-Pałuby oraz rodziców atopików, którzy dzielą się doświadczeniami związanymi z chorobą swoich dzieci. Głównymi bohaterami bajki są Emil i Emilka, dzieci chore na AZS.
Zobacz również
Kolejne cztery odcinki można będzie obejrzeć wkrótce. Planowane są także wersje uzupełnione o elementy interaktywne. Kampania potrwa do czerwca 2016 roku. Autorem kampanii jest agencja Havas PR Warsaw.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell