Hill+Knowlton Strategies – jedna z wiodących agencji komunikacyjnych na rynku – zawarła porozumienie o strategicznej współpracy z Innowacyjnym Domem Produkcyjnym Netizens. Dzięki temu agencja wzbogaciła swoją ofertę o rozwiązania z zakresu kreatywnej inżynierii. Współpraca z Netizens i ich działem R&D daje H+K Strategies możliwość uzupełnienia oferty komunikacyjnej o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
Propozycje programowe dla obecnych i przyszłych klientów H+K będą od dzisiaj uzupełniane o innowacyjne rozwiązania bazujące na najnowszych trendach w komunikacji i technologii, takich jak Internet rzeczy, rzeczywistość rozszerzona, smarttags, czy physical interaction.
Zobacz również
Współpraca obu firm jest odpowiedzią na kluczowe zmiany na rynku. Technologia zaczyna przenikać wszystkie obszary komunikacji, a konsumenci oczekują od marek, by mówiły do nich w nowoczesny sposób. W konsekwencji, klienci zaczynają domagać się nowatorskich rozwiązań, które bardziej przyciągną uwagę zarówno mediów, jak i ich bezpośrednich odbiorców.
Grzegorz Szczepański, CEO H+K Strategies podsumowuje decyzję swojej firmy: „Oprócz oferowania klientom Agencji tradycyjnych usług PR na najwyższym poziomie, konsekwentnie rozszerzamy nasze kompetencje i możliwości o najnowsze trendy rynkowe. Aby przygotować naprawdę skuteczną kampanię potrzebne są dwa podstawowe elementy. Po pierwsze musimy rozumieć rynek i naszych odbiorców – tu pomocne są tradycyjne narzędzia komunikacyjne, po drugie – musimy przekuć to w skuteczne działanie, obejmujące również wykorzystanie nowoczesnych technologii. Jako agencja mająca doświadczenie w pracy dla największych marek technologicznych świata, jak Facebook, Microsoft, Spotify czy Uber, jesteśmy przekonani o wzrastającym znaczeniu innowacyjnych rozwiązań w komunikacji. Stąd pomysł na połączenie kompetencji: strategiczno-kreatywnej ekspertyzy H+K Strategies i technologicznego doświadczenia Netizens.”
Witold Kempa, CEO Netizens potwierdza: „Przygotowując strategię rozwoju kompetencji Netizens jako domu produkcyjnego dostarczającego usługi z zakresu kreatywnej inżynierii marzyliśmy, aby w przyszłości współpracować z liderami rynku, do których niewątpliwie zaliczamy H+K. Ich strategiczna wiedza i kreatywność uzupełniona o innowacyjne koncepcje inżynierii kreatywnej tworzy marketingową mieszankę wybuchową. Mamy nadzieję na inspirujące i niepowtarzalne projekty już wkrótce.”
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Za bieżącą obsługę funkcjowania partnerstwa odpowiadają: po stronie Netizens Aneta Zabiegała (Business Development Manager), a po stronie H+K Strategies Maciej Szaroleta (Brand Practice Director).
Słuchaj podcastu NowyMarketing