Przez cały sierpień sprzedaż produktów Konspol Natura wspierały billboardy sponsorskie emitowane w stacjach ogólnopolskich: TVP1 po głównym wydaniu „Wiadomości”, przed Prognozą Pogody o 20.10 oraz TVN w programie „Dzień Dobry Wakacje” – teraz przyszedł czas na kolejny etap kampanii.
– Wraz z ze spółką Multikino Media oraz znajdującą się w jej ofercie siecią kin Multikino specjalnie dla naszych klientów przygotowaliśmy promocję konsumencką, w której do wygrania są bilety do kina na seanse oferowane przez sieć – mówi Agnieszka Piech, Kierownik ds. Marketingu Konspolu.
Zobacz również
Promocją konsumencką „Zbierz 10 naklejek z produktów Konspolu i odbierz bilet do kina” będą objęte produkty z linii Konspol Natura oraz produkty Light. Opakowania produktów z tych serii będą oznaczone specjalnie przygotowanymi stickerami promocyjnymi, zaś o całej promocji będą informowały umieszczone w sieci kin Multikino plakaty, infotixy, reklama wyświetlana na plazmach w multiplexach.
Dodatkowo, akcję wspierać będą działania prowadzone w internecie, m.in. bannery na portalu Wirtualna Polska oraz dystrybucja krótkiego video przygotowanego specjalnie na potrzeby kampanii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]