Zawisza z branżą eventową jest związana od dwudziestu lat. Doświadczenie zdobywała organizując koncerty zachodnich artystów, m.in. Jamiroquai, Antony & The Johnson, Bryan Ferry, Grace Jones, Nick Cave czy The Cinematic Orchestra, a także wydarzenia takie jak: Red Bull Music Academy Weekender, Red Bull Air & Water, The Wall Warsaw Hip-Hop Festival. Współpracowała z Agencja Live przy dwóch edycjach Męskiego Grania oraz produkcji Warsaw Games Week 2015.
WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie siedem business unitów:
Zobacz również
WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL.
WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek.
WALK Digital – dostarczający rozwiązania interaktywne.
WALK Events – specjalizujący się w eventach.
WALK Promotion – realizujący działania field i shopper marketingowe.
WALK PR – zajmujący się komunikacją public relations.
WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe.
Dodatkowe informacje na temat WALK można znaleźć na stronie www.walk.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]