LOWE WARSAW rozbudowuje dział digital

Agencja LOWE Warsaw (Mullen Lowe Group) przyjmuje Digital Art. Directora oraz Junior Copywritera i tym samym rozbudowuje dział digital.
O autorze
1 min czytania 2016-01-22

Zespół powiększa się o dwoje kreatywnych członków: Justynę Żychalską, która objęła stanowisko Digital Art. Directora oraz Grzegorza Iłowieckiego – Junior Copywritera. 

Justyna posiada pięcioletnie doświadczenie w pracy w reklamie. Karierę zawodową zaczynała w łódzkich agencjach reklamowych, między innymi w Pheno Agency, gdzie zaprojektowała logotyp Łodzi i współtworzyła identyfikację wizualną miasta Łódź. Przez dwa lata pracowała w Havas Worldwide Warsaw, jako graphic designer, a następnie jako senior designer. Na swoim koncie ma współpracę z takimi klientami jak: Pekao S.A., Orange, NC+, Storck, Apsys, Loreal, Browar Namysłów. 

Grzegorz zaczyna pracę w digital marketingu. Wcześniej tworzył zarówno adaptacje, jak i pełnoprawne scenariusze teatralne i reklamowe. Film promocyjny według jego pomysłu wygrał konkurs instytutu im. Adama Mickiewicza na promocję polskiej prezydentury w Unii Europejskiej.

Agencja LOWE Warsaw świadczy usługi digital dla takich klientów jak Ferrero, Bakalland czy Pernod Ricard, ale rosnące zapotrzebowanie na tego typu usługi w naturalny sposób wymuszają rozbudowę działu. To dla nas bardzo dobry czas, pojawiają się kolejne możliwości rozwoju, które planujemy efektywnie wykorzystać w nowym roku – mówi Przemysław Półtorak, Digital Director LOWE Warsaw.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing