Od środy 20 stycznia br. w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych zobaczyć można nowe, 30 sekundowe spoty linii Kasztelan Specjały. Są utrzymane w konwencji nawiązującej do natury i dziejów lokalnego piwowarstwa.
– Naszą dewizą jest poszanowanie natury i czerpanie z jej bogactwa. Kierując się tą zasadą od pięciu lat warzymy piwo Kasztelan Niepasteryzowane. W 2015 roku poszerzyliśmy ofertę o 3 warianty linii Kasztelan Specjały. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe – przybywa konsumentów, którzy poszukują lokalnych, ciekawych specjalności. To obecnie rynek wart ok. 405 mln złotych, wartościowo rosnący 27% rocznie[1] – mówi Wiktor Urban, menedżer marki Kasztelan.
Zobacz również
Linia Kasztelan Specjały trafiła na sklepowe półki pod koniec maja 2015 r., zdobywając uznanie konsumentów o czym świadczy m.in. medal dla Kasztelana Specjały Chmielowe na Golden Beer Poland. W ofercie dostępne są trzy warianty: Chmielowe, które zawdzięcza swój goryczkowy smak odpowiednio dobranej, harmonijnej proporcji chmielu Marynka i słodu jęczmiennego; Białe – łagodne z natury, o delikatnym smaku, uzyskanym dzięki połączeniu słodu jęczmiennego z łagodnym słodem pszenicznym oraz Niefiltrowane – warzone z pominięciem etapu filtracji, dzięki czemu ma pełny i bogaty smak.
Spot wyreżyserował Darek Zatorski, twórcą zdjęć jest Michał Dąbal. Koncepcję przygotowała agencja Red8, produkcją zajął się dom produkcyjny highnoon.pl, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD Media Direction.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
[1] Szacunki Carlsberg Polska na podstawie danych sprzedażowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing