Grupa Multimedia Polska rozpoczyna współpracę z Agencją PZL

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Grupy Multimedia Polska. PZL zostało wybrane spośród kilku agencji biorących udział w przetargu.
O autorze
0 min czytania 2016-01-25

– Wierzę, że z różnorodnych konceptów zaprezentowanych w trakcie przetargu, wybraliśmy ten, który w największym stopniu odpowiada na potrzeby związane z komunikacją naszej marki. Jestem przekonany, że propozycja przygotowana przez PZL umożliwi dalszy wzrost świadomości marki Multimedia i będzie atrakcyjna zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów” – komentuje Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu, Multimedia Polska.

W ramach współpracy, PZL będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji oraz kreacją kampanii ATL, ambient oraz BTL. Umowa ma charakter stałej współpracy.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj