Konkurs nagradza innowacje w marketingu i komunikacji: nowe produkty, nowe modele biznesowe, nowe rozwiązania, nowe narzędzia wprowadzone w życie. Zakres innowacji wpisany został w kategorie, które pokazują m.in.: nowe sposoby interakcji z konsumentem; działania, których sukces był możliwy dzięki analizie lub wykorzystaniu zbiorów danych; rozwiązania zwiększające wygodę konsumenta, punkty styku konsumenta z produktem, marką, ideą lub informacją; prawdy i spostrzeżenia o konsumencie; połączenie kanałów komunikacji; użycie technologii w marketingu; stworzenie produktu lub usługi, które dają konsumentom nową wartość. Powstała również kategoria OPEN, gdzie zgłaszać można prace, które nie mieszczą się w pozostałych kategoriach. Konkurs Innovation AD #Award jest otwarty na wszelkie innowacje.
Prace oceniać będzie 40 – osobowe jury, podzielone na dwie grupy, którym przewodniczą: Rafał Ciszewski, Wiceprezes Zarządu K2 oraz Piotra Jaś, General Manager CEE, Blablacar.
Nagrody zostaną rozdane w trakcie Gali, która odbędzie się 23 maja w Teatrze Polskim Warszawie.
Zobacz również
Wydarzenie kierowane jest do agencji mediowych, kreatywnych, firm technologicznych i specjalistycznych, marketerów, działów R&D, mediów oraz wszelkich innych podmiotów, których innowacyjne projekty wpisują się w kategorie konkursowe.
Projekty zgłaszać można w ośmiu kategoriach:
- INTERACTION
- SMART USE OF DATA
- USABILITY
- TOUCHPOINT
- INSIGHT
- INTEGRATION
- TECHNOLOGY
- PRODUCT
- OPEN
Konkurs Innovation AD #Award, to jeden z niewielu tego typu konkursów na świecie, ściśle współpracuje z Festiwalem Kreatywności Cannes Lions, w szczególności Lions Innovation, często wyprzedzając go swoimi pomysłami. Wydarzenie jest częścią platformy Innovation AD dążącej do roli katalizatora innowacji przynoszących wymierną biznesową wartość w obszarze marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Chcemy zachęcać najambitniejsze polskie przedsiębiorstwa do budowania przewag konkurencyjnych przez szukanie prawdziwych innowacji. Rozwiązań, które w perspektywie strategicznej pozwolą podbić rynki nie tylko lokalne, ale też dadzą szansę na wyjście z oryginalną ofertą w świat. Liczymy na współdziałanie autorytetów biznesowych, liderów i wizjonerów, którzy wiedzą, że jest to najlepsza droga dla naszych przedsiębiorstw, żeby w perspektywie kilku lat osiągnąć wymierny biznesowy sukces.” – tłumaczą w przygotowanym manifeście twórcy platformy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Platforma powstała dzięki inicjatywie zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR firm, najważniejszych globalnych i polskich przedsiębiorstw, zajmujących się szeroko pojętym marketingiem. Jej celem jest rozwój myślenia innowacyjnego i promocji innowacji. Innovation AD swoimi działaniami chce również przełamywać bariery towarzyszące procesowi wprowadzania innowacji – braki w know how, procesach wdrożeniowych, większe wsparcie od top managementu – oraz pokazać, że bez względu na segment rynkowy i ustalone wzorce da się stworzyć nową jakość i na niej zarobić.
Elementami platformy Innovation AD oprócz konkursu są konferencje: Innovation AD #Day i Imagination Day oraz konkurs BEST STARTUP Reinventing Marketing and Sales, który ma na celu zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii, które mają szansę zmienić kształt procesów marketingowych, komunikacyjnych i sprzedażowych w dużych i małych firmach.
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: Polsat Media Biuro Reklamy, AMS
Współpraca: IRL, Mamastudio
Audytor: Firma prawnicza LSW
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie.