Blueberry Group zmienia się w Agencję Warszawa

Agencja Blueberry, w obliczu nadchodzących nowych, ambitnych wyzwań oraz perspektywy dalszego rozwoju, zmienia nazwę na Agencję Warszawa oraz wprowadza znaczące zmiany w strukturze grupy. Decyzja ta została podjęta w wyniku dynamicznego rozwoju firmy –
O autorze
0 min czytania 2016-01-28

w ciągu 2 lat przychody zwiększyły się o 60%, a zatrudnienie wzrosło o 40%.

 W ramach nowej struktury agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: Kreacja i Strategia – dział, który zajmie się budowaniem relacji między marką a konsumentem,  Media – jako jednostka odpowiedzialna za planowanie i zakup powierzchni reklamowych oraz DataDriven Solutions, w ramach którego opracowywane będą rozwiązania oparte o analizę Big Data. Stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Agencji Warszawa zajmie Paweł Wołonciej. Do zespołu Blueberry dołączył 5 la temu, wcześniej pracował m. in. w DDB Warszawa.  Piotr Mach obejmie stanowisko Client Service Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj