TravelCamp służy przede wszystkim integracji środowiska turystycznego z branżą internetową. Spotkać tu można z jednej strony touroperatorów, hotelarzy, przedstawicieli organizacji turystycznych, z drugiej zaś – blogerów, ekspertów zajmujących się marketingiem internetowym, marketerów i internetowych geeków. Wszystkich łączy wspólny mianownik: e-turystyka.
Każda edycja TravelCamp przyciąga uczestników z całej Polski, którzy chwalą sobie otwarty nieformalny charakter spotkań, bezpośredni kontakt z praktykami, a także dobrą zabawę. Warunkiem udziału w evencie jest bezpłatna rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl.
Zobacz również
Podczas katowickiej edycji TravelCampu eksperci będą mówić o trendach w rezerwacjach hotelowych, rozłożą na czynniki pierwsze wybrane aplikacje turystyczne, porozmawiają o specyfice domen turystycznych. Nie zabraknie też praktycznych wskazówek na temat wykorzystania blogów i vlogów w działaniach reklamowych firmy turystycznej.
Sponsorem strategicznym Travelcamp jest firma HRS. Inicjatywę tę wspiera również Travelport. Więcej informacji o cyklicznych spotkaniach TravelCamp można znaleźć na stronie travelcamp.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]