Wnioski małych ekspertów są zatem zgodne – najmłodsi doceniają, że Kubuś to sok na 100%!
W zabawnych spotach, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych, takich jak Polsat czy TVN, dzieci sprawdzają właściwości Kubusia 100%. Dociekliwe dziewczynki oceniają perfekcyjną czystość soku – okazuje się, że Kubuś jest „czysty na 100%”. Natomiast sprytny Franio, choć ma pewne trudności z idealną dykcją, to doskonale wie, że zamiast mówić „sam sok”, równie dobrze można powiedzieć „Kubuś 100%”. Werdykty dzieci są jednoznaczne – soki Kubusia to czysty sok owocowy i nic więcej!
Zobacz również
Sok 100% to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów i sztucznych barwników. Kubuś 100% Jabłko powstaje z najwyższej jakości, starannie dobranych i wyselekcjonowanych jabłek. Kubuś 100% Multiwitamina to smakowity mix owocowych smaków wzbogacony witaminami. Do oferty soków niedawno dołączył smak Jabłko-Marchew, czyli połączenie najwyższej jakości jabłek z delikatną w smaku mazurską marchwią, które tworzy pyszną i zdrową kompozycję.
Kubuś 100% jest dostępny w wygodnym, lekkim, plastikowym opakowaniu z dzióbkiem, które można zabrać ze sobą wszędzie. Dzięki temu rozwiązaniu produkt jest idealnym pomysłem na drugie śniadanie w szkole i stanowi codzienną porcję warzyw i owoców, którą można zabrać ze sobą na wynos.
Agencja odpowiedzialna za kreację: Brasil Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dom mediowy: Mindshare
Start kampanii: 1.02.2016 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing