Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Mojacosta.pl autorstwa agencji Byss.pl wspiera nowe pozycjonowanie marki Costa

Ruszyła stworzona przez agencję Byss.pl strona internetowa mojacosta.pl wspierająca nowe pozycjonowanie marki Costa. Agencja zrealizowała projekt w ramach wieloletniej współpracy z Hortex Holding S.A, w którego portfolio znajduje się marka Costa.
O autorze
1 min czytania 2016-02-02

Firma Hortex powierzyła agencji Byss.pl zadanie stworzenia nowego serwisu internetowego marki Costa w ramach wieloletniej współpracy.

Uruchomienie strony www.mojacosta.pl jest częścią działań związanych ze zmianą pozycjonowania marki Costa (zmienił się również wygląd opakowań produktów), mających na celu podkreślenie naturalności produktów Costa i przywiązania marki do bogactwa polskich tradycji sadowniczych. Marka zmienia pozycjonowanie z tropikalnej, rajskiej i wakacyjnej na bardziej swojską, rodzinną i domową.

„Strona www.mojacosta.pl jest kolejnym projektem realizowanym przez nas dla spółki Hortex Holding S.A., z którą współpracujemy już od 6 lat. Nasza agencja była odpowiedzialna również za poprzednią wersję strony internetowej marki i obecnie stworzyliśmy nowy serwis zgodny z nowym pozycjonowaniem marki, skierowanej do wszystkich osób ceniących naturalne owocowe napoje” – mówi Hubert Kowalski, project manager agencji Byss.pl

Poza tworzeniem stron internetowych, agencja Byss.pl w poprzednich latach zajęła się bieżącą obsługą wakacyjnych akcji konkursowych Costa oraz przygotowaniem kreacji bannerowych promujących produkty tej marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing