Kampania autorstwa Red8 Advertising wspierająca linię Kasztelan Specjały wystartowała pod koniec stycznia.
Na jej potrzeby agencja przygotowała 3 spoty telewizyjne, prezentujące po dwa warianty serii Kasztelan Specjały, w ramach której dostępne są łącznie 3 warianty piw: Białe, Chmielowe i Niefiltrowane.
Zobacz również
Spoty będą emitowane m.in. w TVP, kanałach tematycznych TVP, Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu, TVN i kanałach tematycznych TVN. W reklamach zobaczymy znanych z poprzednich reklam Kasztelana (m.in. Niepasteryzowanego) browarników, odkrywających przed widzami receptury warzenia Kasztelańskich Specjałów, w których istotną rolę odgrywa poszanowanie natury.
Linia Kasztelan Specjały jest odpowiedzią Carlsberg Polska na wciąż rozszerzający się rynek piwnych specjałów, jak również coraz silniejszy wśród konsumentów trend do próbowania piwnych nowości.
Za kreację i nadzór nad produkcją po stronie agencji Red8 Advertising odpowiadają: Robert Sitko – Art Director, Małgorzata Jóźwik – Copywriter oraz Aleksander Łukomski – Account / Producer.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Spoty wyreżyserował Dariusz Zatorski.
Za produkcję spotu odpowiedzialny jest dom produkcyjny High Noon.
Planowanie i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najmocniej wspieranym do tej pory wariantem marki Kasztelan był Kasztelan Niepasteryzowane. Teraz dołącza do niego linia Kasztelan Specjały.