TATRA wspiera GOPR

W ubiegłym tygodniu w Krynicy Zdroju GOPR zaprezentował specjalistyczny sprzęt skitourowy zakupiony z dodatkowych środków przekazanych przez sponsora – markę TATRA, która od 2009 r. z dumą wspiera Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.
O autorze
1 min czytania 2016-02-04

Przez 7 lat tej współpracy ze środków przekazanych w ramach umowy sponsorskiej, GOPR zakupił m.in.: ekwipunki dla ratowników, specjalistyczny sprzęt ratowniczy, sprzęt narciarski oraz środki transportu.

– Zima to szczególnie intensywny czas dla ratowników GOPR. Aby dobrze wypełniać nasze obowiązki niezbędni są odpowiedni ludzie i doświadczenie. To nie tylko kwestia treningu i szkolenia – liczy się charakter, determinacja i odwaga. Nieodzownym uzupełnieniem jest specjalistyczny sprzęt, który sprawia, że ratownicy mogą działać skuteczniej. Góry to miejsce, w którym trzeba wiedzieć, na kogo można liczyć, bo często właśnie od tego zależy ludzkie życie – powiedział Michał Słaboń, Naczelnik Grupy Krynickiej Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. – Lata współpracy z marką Tatra udowodniły, że bezwzględnie należy ona do grona tych, na których zawsze możemy liczyć i za to w imieniu wszystkich ratowników dziękuję.

Marka Tatra od początku istnienia jest związana z górami. W komunikacji z konsumentami często nawiązuje do wartości nierozerwalnie z nimi związanych: siły charakteru, odwagi i hartu ducha. – Górscy ratownicy są dla nas uosobieniem zaufania, determinacji i odwagi – wartości, które są bardzo bliskie marce. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie tylko cechy charakteru, ale również specjalistyczny sprzęt są niezbędne do skutecznego działania ratowników. Dlatego też na rzecz GOPR przekazaliśmy dodatkowe środki zebrane w promocji „Miliony piw są w Tatrach” – mówi Magdalena Tondera, senior group brand manager TATRY z Grupy Żywiec.

Fundusze przekazane na rzecz Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego zostały zgromadzone podczas promocji „Miliony piw są w Tatrach”. Wraz z każdą odebraną przez konsumenta nagrodą marka zobowiązała się do przekazania dodatkowego wsparcia dla GOPR. Loteria rozpoczęła się 1 kwietnia i trwała do końca września 2015. Dodatkowe środki zostały wykorzystane przez GOPR na zakup specjalistycznego sprzętu skitourowego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się