Nowa edycja programu ambasadorskiego Triumph z agencją Think Kong

Triumph International rozpoczął w Polsce rekrutację do nowej edycji programu ambasadorskiego. Dziewczyny gotowe zostać ambasadorkami marki mogą zgłaszać się przez specjalną aplikację dostępną na fan page marki. Za prowadzenie projektu odpowiada agencja social mediowa Think Kong.
O autorze
0 min czytania 2016-02-10

Nowa edycja programu ambasadorskiego jest adresowana do kobiet ceniących markę Triumph, zainteresowanych modą, chcących uczestniczyć w promocji marki i testować jej nowe produkty. W tegorocznej edycji programu wybrane ambasadorki będą gośćmi specjalnych wydarzeń Triumph, wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej na potrzeby prasy kobiecej oraz pojawią się w reklamach eksponowanych w salonach Triumph w całej Polsce. Pierwszym etapem rekrutacji jest przyjmowanie zgłoszeń przez aplikację na Facebooku, dostępną na fan page Triumph – www.facebook.com/TriumphPL. Program jest też realizowany jednocześnie we współpracy z agencją Think Kong w innych krajach: w Rosji, Grecji i w Izraelu. 

Projekt realizuje zespół koordynowany przez Agnieszkę Rutkowską, Team Manager.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj