Gwiazdorskie sety zagrają: SBCR (The Bloody Beetroots), White Lies Dj Set, Auer i Bshosa.
Od 15 lutego we wszystkich stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych emitowany jest nowy spot zapowiadający wielki finał Party Challenge by Desperados. Kto najlepiej rozkręca imprezę? Kto zapewnia najlepsze muzyczne doznania i uwalnia najwięcej imprezowej energii?
Zobacz również
W Party Challenge by Desperados przedstawiciele sceny klubowej z czterech miast Polski konkurują o miano najlepszego twórcy imprezowych wydarzeń. W Wielkim Finale zmierzą się zwycięzcy lokalnych pojedynków, które w styczniu i lutym rozegrały się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie. Każda z czterech ekip zorganizuje imprezę na swój unikalny sposób.
O tym, kto wygra i zostanie pierwszym Mistrzem Polski Twórców Imprez zdecydują uczestnicy imprezy, która odbędzie się w Instytucie Energetyki w Warszawie. Bo to właśnie imprezowicze są sędziami w Party Challenge by Desperados i w trakcie pojedynków za pomocą specjalnej aplikacji oddają swoje głosy na lepszą ich zdaniem imprezę.
Biletów na to wydarzenie nie można kupić, ale można je wygrać m.in. w konkursie na profilu Desperadosa na Facebooku, a także mediach muzycznych i miejskich (muno.pl, Aktivist, 4FunTV).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Warto też śledzić kanały społecznościowe imprezowych ekspertów Desperadosa: Zosi Zborowskiej i Wujaszka Liestyle, którzy od pierwszego pojedynku relacjonują wydarzenia Party Challenge podczas live-streamingów na profilu Desperadosa, a także w na swoich Instagramach i Snapchatach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację spotu odpowiada agencja GOOD, a za produkcję – OPUS FILM. Agencja K2 odpowiedzialna jest za działania digital i social media marki Desperados. Działania PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest. Serię wydarzeń Party Challenge by Desperados organizuje agencja eventowa BRAVE.
Szczegóły wydarzenia na party.desperados.com