Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Robert Kubicki i Łukasz Żuławski dołączają do działu kreacji Isobar Polska

Do kierowanego przez Yuriego Drabenta działu kreacji Isobar Polska dołączyli Łukasz Żuławski i Robert Kubicki. Kubicki objął stanowisko senior copywritera, a Łukasz Żuławski senior art directora. Do Isobaru team kreatywny przeszedł z Leo Burnett.
O autorze
0 min czytania 2016-02-18

Fot. (od lewej: Łukasz Żuławski i Robert Kubicki)

Robert Kubicki z reklamą związany jest od ponad 12 lat. Przez 4 lata pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w FCB Warsaw (dawniej DraftFCB+AdFabrika). Doświadczenie zdobywał agencjach TBWA i McCann Worldgroup, a także jako asystent reżysera w teatrach dramatycznych i operze.

Łukasz Żuławski to doświadczony designer i art director. Zarówno w Leo Burnett, jak i w GPD pełnił funkcję art directora.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj