Rozpoczynając działalność w Polsce, agencja marketingu mobilnego YOC przedstawia innowacyjne możliwości reklamowe stwarzane przez aplikację Shazam oraz pełną ofertę dotyczącą lokalnych mediów mobilnych. Korzystając ze wsparcia doświadczonego międzynarodowego zespołu, YOC Polska zapewni swoim klientom nową jakość usług z zakresu: zautomatyzowanego zakupu mediów (Programmatic Media Trading) i targetowania grupy docelowej (Programmatic Data Targeting) oraz kampanii efektywnościowych (Performance Advertising).
Ze 120 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, Shazam jest liderem rynku i jedną z najpopularniejszych aplikacji na świecie. YOC rozwija nowe formaty reklam w Shazam, takie jak Second Screen z różnorodnymi możliwościami targetowania. Tego typu innowacyjne działania reklamowe angażują użytkowników, a reklamodawcom zapewniają sukces kampanii.
Zobacz również
„Miło nam oficjalnie ogłosić rozpoczęcie działalności w Polsce od przedstawienia tak uznanego partnera, jakim jest Shazam. Razem zaoferujemy innowacyjne połącznie tradycyjnych komunikatów marketingowych i rozwiązań mobilnych. Mam tu na myśli,m.in., usługi takie, jak Second Screen, czyli wykorzystanie interakcji pomiędzy urządzeniem mobilnym i, na przykład, telewizorem do zaprezentowania angażujących treści reklamowych” – mówi Dirk Kraus, założyciel oraz członek zarządu spółki YOC AG w Berlinie –„Polska to dla nas ważny rynek. Jesteśmy przekonani, że osiągniemy tu pozycję równie silną, jak w innych krajach”. Jako czołowy w Europie, niezależny oferent zasobów mobilnych typu premium, YOC ma biura w Berlinie, Düsseldorfie, Londynie, Madrycie i Wiedniu.
„W Polsce, aplikacja Shazam z 5 milionami pobrań jest jedną z 10 najpopularniejszych i najlepiej ocenianych. To wyjątkowy kanał marketingowy z imponujących potencjałem targetowania, dotychczas niedostępnym na naszym rynku” – dodaje Wojciech Nowański, Country Manager YOC Poland i ekspert rynku mobilnych technologii, z szerokim doświadczeniem zarówno w zakresie aplikacji mobilnych, jak i marketingu zdobytym m.in. w firmach Nokia i Microsoft.
Josh Partridge, Director, EMEA/LATAM & Canada w Shazam komentuje: „Po sukcesach w Hiszpanii i Austrii, będziemy rozwijać naszą współpracę z YOC w Polsce. Firma ta jest silnym technologicznie partnerem działającym na międzynarodowym rynku, który pomoże wypromować naszą aplikację mobilną w Europie”.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing