Eksperci marki Dove nieustannie pracują nad tworzeniem nowych receptur i opracowywaniem technologii, które w efektywny sposób pozwalają pielęgnować różne rodzaje włosów i odpowiadać na ich szczególne potrzeby. „Dove Advanced Hair Series to nasz najbardziej zaawansowany program pielęgnacji włosów – mówi Marta Majcherek, Category Manager Hair and Oral Care w Unilever.
– To wyjątkowe linie kosmetyków o zaawansowanych formułach, które zapewniają włosom kompleksową i ukierunkowaną pielęgnację. Taka też jest nasza najnowsza propozycja – seria Dove Quench Absolute, dedykowana pielęgnacji włosów naturalnie falowanych i kręconych. Do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy Omenę Mensah”.
Zobacz również
Omenaa Mensah – ambasadorka linii Dove Quench Absolute – to kobieta wszechstronna. Prezenterka telewizyjna, autorka książek i bizneswoman, a także właścicielka fundacji Omenaa Foundation.
Jej znakiem rozpoznawczym jest oryginalna uroda i kręcone włosy. Omenaa sama przyznaje, że dopiero przed kilkoma laty nauczyła się odważnie podkreślać swoje loki.
„Kręcone włosy to nie lada wyzwanie – mówi. – Wymagają sporo uwagi i odpowiedniej pielęgnacji. Przez lata miałam problem ze znalezieniem właściwych kosmetyków, dlatego jak wiele innych kobiet decydowałam się na codzienne ujarzmianie fryzury i mozolne prostowanie włosów. Z czasem jednak przekonałam się, że zadbane, naturalnie kręcone włosy nie tylko dodają charakteru i stanowią wspaniałą oprawę dla twarzy, ale są również moją najlepszą wizytówką. Dlatego właśnie uważam, że kosmetyki do włosów Dove AHS Quench Absolute to strzał w dziesiątkę. Odżywiają i wzmacniają włosy, a jednocześnie ułatwiają układanie i podkreślają naturalny skręt, co jest dla mnie bardzo ważne” – dodaje.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wszystkie produkty Dove Quench Absolute wzbogacone zostały niezbędnymi składnikami odżywczymi, proteinami i wyjątkowym olejkiem Buriti, dzięki czemu głęboko odżywiają, wygładzają i wzmacniają* włosy, podkreślając ich naturalny skręt. W linii Dove Quench Absolute znajdują się: szampon, odżywka, maska i serum.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania z udziałem Omenaa Mensah będzie nagłośniona w mediach. W komunikacji zostanie położony nacisk nie tylko na benefity produktów, ale również na kanał sprzedaży. Cała seria będzie bowiem dostępna na wyłączność w drogeriach Rossmann. W ramach zaplanowanych działań została zrealizowana sesja zdjęciowa z udziałem gwiazdy, której efekty będzie można podziwiać w kreacjach reklamowych promujących serię Dove Quench Absolute. Linia będzie promowana zarówno w prasie, internecie, a także na outdorze. Za kreację odpowiada agencja AdBirds, a za planowanie mediów dom mediowy MindShare. Działania PR będzie prowadzić agencja Atelier PR.