Novem inwestuje w nowe kompetencje

Agencja Novem rozszerza ofertę o działania związane z doradztwem i strategią komunikacji. 17 lutego 2016 roku Agencja objęła większościowy pakiet udziałów w spółce Brave Girls.
O autorze
1 min czytania 2016-02-22

Fot. (od lewej: Justyna Bąba, Olga Karasińska)

Celem poszerzenia struktury Grupy Novem o spółkę Brave Girls jest zwiększenie skuteczności prowadzonych aktywności w Internecie. Spółka odpowiedzialna będzie za wsparcie Klientów w tworzeniu nowoczesnej strategii marki oraz strategii marketingowej (w tym social mediowej), uwzględniającej spojrzenie na markę przez pryzmat nowych mediów i nowych możliwości.

Brave Girls tworzy Justyna Bąba oraz Olga Karasińska. Ten dwuosobowy team ma za sobą wieloletnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i planów marketingowych dla polskich i międzynarodowych marek. 12-letnie doświadczenie Justyny w pracy dla wydawnictw, agencji reklamowych (m.in. w Agencji Reklamowej S4), marketerów oraz start-upów dało jej wachlarz kompetencji marketingowych oraz menedżerskich w zakresie analiz, koordynacji badań, tworzenia strategii, planowania marketingowego oraz długofalowej opieki nad marką. Olga Karasińska, ekspert od kreatywnych idei strategicznych i niestandardowych briefingów oraz inspirujących pomysłów z zakresu social media, zdobywała przez ostatnie 9 lat kwalifikacje i wiedzę, pracując dla europejskich sieci kulturalnych, agencji reklamowych i start-upów.

Główne cele Brave Girls to oferowanie marketerom wsparcia w budowaniu marek oraz sprzedaży w nowoczesnym wydaniu, opartym na maksymalnym zbliżaniu się do grup docelowych, korzystaniu z wielu źródeł danych i efektywnym wykorzystywaniu nowych możliwości komunikacji digital.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Synergia z Novem, która zapewnia efektywność w online i dostęp do najnowocześniejszej analityki, daje nam szansę na oferowanie klientom komplementarnej, nowoczesnej usługi marketingowej – od strategii po planowanie i efektywny zakup mediów oraz od zainteresowania i zaangażowania do skutecznej sprzedaży, opartej na wykorzystaniu wiedzy z wielu źródeł danych oraz doświadczeniu, jak tą wiedzę pomysłowo i efektywnie wykorzystać w kanałach digital” – mówi Justyna Bąba, Prezes spółki Brave Girls.

Jak informuje Jacek Pasławski, CEO Novem: „W 2016 roku chcemy naszym Klientom zaoferować poszerzenie kompetencji Novem w kilku kluczowych obszarach. Doradztwo strategiczne w budowaniu efektywnej komunikacji marek i produktów jest pierwszym z nich. Inwestując w Brave Girls, mamy przekonanie, że do grupy Novem dołącza bardzo doświadczony butik strategiczny o fantastycznym potencjale kreatywnym dla naszych Klientów”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Do grona stałych Klientów Grupy Novem należą m.in.: mbank, Play, Aviva, BP, Morele.net, Kredito24, RMF FM, Bank SMART, Wawel, Bank Zachodni BZWK, Bank Millennium, Provident, BIZ Bank.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się