Wygraj zajęcia z Arleną Witt – nowy konkurs Orange Polska

Do 26 lutego trwa konkurs „Po lekcjach w sieci”, w którym można wygrać udział w zajęciach przygotowanych i prowadzonych przez Arlenę Witt, autorkę youtubowego kanału „Po Cudzemu”, w którym uczy, jak mówić po angielsku i się tego nie bać. Organizatorem konkursu jest VML Poland.
O autorze
1 min czytania 2016-02-25

Po gościnnym występie Arleny Witt w spocie telewizyjnym Orange, konkurs ten jest kolejnym elementem kampanii 360 stopni, integrującej działania ATL, BTL i digital. Głównym składnikiem oferty Orange jest „fundowanie Neostrady” – kupując pakiet z 4 kartami SIM, klient otrzymuje rabat w wysokości 70 zł, pokrywający w całości opłatę za Neostradę. Jest to jedyna taka oferta na rynku, ponieważ żaden z operatorów nie dodaje Internetu stacjonarnego do pakietów rodzinnych.

– Jeśli macie między 13 a 18 lat możecie wziąć udział w konkursie „Po lekcjach w sieci”, organizowanym przez Orange, w którym można wygrać lekcję ze mną. Na niej razem pogadamy o tym, jak samodzielnie – ale z pomocą Internetu – doskonalić angielski po szkole – zaprasza Arlena Witt w najnowszym nagraniu „Jak szukać wiedzy w Internecie? | Po Cudzemu #30”.

Cały odcinek, poświęcony sposobom na wyszukiwanie wartościowych informacji w Internecie można obejrzeć tutaj: 

By wziąć udział w konkursie należy odwiedzić stronę www.polekcjachwsieci.pl, wypełnić krótki quiz dotyczący programu Arleny Witt i odpowiedzieć na pytanie otwarte.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Laureaci konkursu spotkają się z Arleną Witt w Warszawie w pierwszej połowie marca.

Całość działań w ramach kampanii zintegrowanej wypracowany został wspólnie z agencją Publicis Poland. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Agencja VML Poland odpowiedzialna jest również za kampanię display z video, w którym Arlena Witt zaprasza do udziału w konkursie, landing page oraz kampanię w serwisie Facebook.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się