„Czas na… Pyszne.pl” – nowa kampania wdrażana jednocześnie w 5 krajach europejskich

Pod hasłem "Czas na... Pyszne.pl" polski lider rynku zamówień jedzenia w Internecie wdraża nową, zintegrowaną kampanię reklamową.
O autorze
1 min czytania 2016-02-25

Premierą telewizyjną pierwszego spotu reklamowego rozpoczęła się kolejna kampania Pyszne.pl – największego w Polsce serwisu do zamawiania jedzenia w Internecie. Akcja spotu rozpoczyna się pewnego ulewnego i wietrznego wieczora. Parze w średnim wieku wypoczywającej przed telewizorem zaczyna doskwierać głód. W lodówce pusto, a wyjście o tej porze do najbliższego sklepu jawi się niczym trudna przeprawa, mogąca zakończyć się całkowitą porażką. Na szczęście jest też inna możliwość – skorzystanie z serwisu Pyszne.pl i zamówienie smakowitego posiłku z dostawą do domu. 

W naszej nowej kampanii naturalna dla człowieka skłonność do szukania prostych, a zarazem skutecznych rozwiązań ukazana jest w znanych każdemu sytuacjach, w których brak ochoty lub czasu na gotowanie – gdy lodówka jest pusta, gdy pada, gdy nieoczekiwanie musimy zostać dłużej w pracy. Odwołując się do momentów przydarzających się niemal każdemu, kampania nie tylko zwiększa świadomość samej marki, ale również bezpośrednio zachęca do skorzystania z naszej usługi.– opowiada Marta Czarnecka, dyrektor marketingu Pyszne.pl.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, outdoorze, digitalu oraz w Social Media. Warto również wspomnieć, że ruszyła ona równolegle w pięciu państwach europejskich, gdzie aktywnie międzynarodowa grupa Takeaway.com, do której należy marka – w Polsce, Holandii, Belgii, Niemczech i Austrii. Przekaz musiał więc być zrozumiały we wszystkich krajach, o co zadbała holenderska agencja reklamowa Eigen Fabrikaat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj