Podczas spotkań LifeTube prezentuje najważniejsze trendy, insighty oraz case studies z branży digital influencerów. Ruszyły zapisy na kolejną edycję wydarzenia.
Trend multiplatform, wideo wertykalne, wpisanie współpracy z digital influencerami w strategię marki, niestandardowe produkcje, formaty dedykowane dla marek i najnowsze metodologie badania efektywności lokowania produktów w wideo na YouTube – to tylko niektóre spośród trendów omawianych podczas spotkania. Obok projekcji wielu case studies z Polski i z zagranicy, odbył się również panel dyskusyjny z udziałem gości specjalnych: AbstrachujeTV, Red Lipstick Monster, Matura to Bzdura, Karol Paciorek, Łukasz Jakóbiak i Reżyser Życia. Pierwsze z cyklu spotkanie LifeTube Inspirations cieszyło się tak dużym zainteresowaniem przedstawicieli największych agencji, domów mediowych i globalnych marek, że w sali kinowej zabrakło miejsc.
Zobacz również
Od początku istnienia LifeTube staramy się edukować rynek na temat współpracy z digital influencerami i maksymalnie go profesjonalizować – mówi Barbara Sołtysińska, prezes i współzałożycielka LifeTube. Dzięki pozycji lidera na rynku oraz współpracy z największymi markami i międzynarodowymi agencjami mamy okazję pokazać branży globalne trendy oraz podzielić się najlepszymi praktykami zarówno na polskim, jak i zagranicznych rynkach – dodaje Sołtysińska.
LifeTube to pod względem liczby stałych widzów największa wielokanałowa sieć YouTube w regionie Europy środkowo-wschodniej (CEE) – właśnie przekracza próg 23 milionów subskrybentów, a łączna liczba wyświetleń osiągnęła już 4 miliardy. Filmy zebrały ponadto niemal 60 milionów pozytywnych ocen, a łączny czas oglądania materiałów partnerów sieci LifeTube przekroczył 20 000 lat. Jako lider, LifeTube wyznacza nowe trendy dla całej branży, dlatego profesjonalizacja rynku współpracy z digital influencerami została na stałe wpisana w misję firmy.
Rynek szeroko rozumianego marketingu jest tak dynamiczny, że nawet specjalistom z największych polskich agencji trudno jest samodzielnie nadążyć za wszystkimi zmianami i poznać najnowsze trendy w każdym nowym medium społecznościowym – komentuje Marta Zarosa, Head of Communication & New Business w LifeTube i indaHash. Dlatego zależało nam, żeby naszym partnerom i klientom pokazać przykłady realizacji kampanii z wykorzystaniem wielu narzędzi – opartych nie tylko o YouTube, ale również o Snapchat, czy bardzo silnie rozwijający się Instagram. Zgodnie z globalnym trendem “multiplatform” – tłumaczy Zarosa.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Adaptacja globalnych trendów, edukacja branży i inspirowanie marketerów oraz umożliwienie agencjom bezpośrednich spotkań z gwiazdami YouTube – to właśnie cel, który realizować ma nowy cykl bezpłatnych spotkań dla agencji: LifeTube Inspirations. Kolejne spotkanie odbędzie się w przyszłym miesiącu. Przedstawiciele agencji mogą zapisać się na nie wysyłając e-mail na adres: [email protected]
Słuchaj podcastu NowyMarketing