Teledysk 360° wspiera promocję T-Mobile na kartę

T-Mobile prowadzi kampanię promującą nową ofertę internetu w T-Mobile na kartę. Jednym z ważnych działań komunikacyjnych jest making of teledysku Cleo stworzony w technologii video 360°. To pierwsza tego typy realizacja na polskim rynku, zrealizowana przez SMG LiquidThread.
O autorze
1 min czytania 2016-02-29

Działania promocyjne T-Mobile na Kartę są mocno osadzone w kontekście muzycznym. We współpracy z piosenkarką Cleo powstały dwa spoty, emitowane w telewizji od 1 lutego 2016 r. oraz remix singla Cleo „Zabiorę nas”. Koncept kampanii oraz kreację przygotowała agencja Bridge2Fun.

Na potrzeby działań digitalowych, do remiksu najnowszego singla Cleo  stworzona została specjalna wersja teledysku wykorzystująca technologię Video 360°. Po raz pierwszy w Polsce widzowie mogą jednocześnie podążać za fabułą klipu, obserwować to co działo się poza planem zdjęciowym i oglądać materiały „making of”. 

– Video 360° w kampaniach reklamowych marek staje się coraz bardziej popularne. Postanowiliśmy uczynić je  jeszcze bardziej angażującym i nieszablonowym. Stworzony przez nas teledysk 360 ° do utworu Cleo, daje widzom znacznie więcej zabawy i możliwości interakcji niż standardowe, „zamknięte” formy filmowe realizowane w tej technologii. To szczególnie ważne z punktu widzenia charakteru grupy, do której kierujemy przekaz, czyli osób młodych i wymagających – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej w T-Mobile.

Teledysk można zobaczyć w kanałach społecznościowych T-Mobile na Youtube’ie  i Facebooku oraz przygotowanej na potrzeby kampanii stronie internetowej http://www.t-mobile.pl/pl/tnk/10gb, na której prezentowana jest nowa oferta promocyjna T-Mobile na kartę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za remiks utworu Cleo odpowiedzialny jest belgijski producent Dj Basto, który tworzył dla takich artystów jak will.i.am, Britney Spears, Kylie Minogue, Moby czy Ed Sheeran. 

SMG LiquidThread odpowiada za kreatywne rozwinięcie kampanii w mediach digitalowych oraz produkcję „makingofu” teledysku Cleo w technologii Video 360°. SMG odpowiada za strategię oraz planowanie i zakup mediów. Autorem komunikacji ATL jest agencja Bridge2Fun, a za komunikacje BTL odpowiedzialna jest agencja G7.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się