McDonald’s we Francji posiada ponad 1000 lokali drive-thru, kiedy Burger King ma ich zaledwie 17. Agencja TBWAParis na zlecenie McDonald’s France postanowiła przygotować ogromny billboard dający z tej okazji pstryczka w nos konkurencji.
(kliknij w obrazek, żeby powiększyć)
Zobacz również
Przygotowano również wideo dokumentujące całą akcję, dla której wymyślono specjalny hashtag #McDriveKing.
Kontratak nastąpił szybko. W ciągu 3 dni Burger King France wspólnie z agencją Buzzman przygotował swoją odpowiedź #McDriveKing #BetterToBeTheBurgerKing.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kto Waszym zdaniem zwyciężył w tym pojedynku?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Więcej świetnych reklam i inspirujących kampanii znajdziecie w naszej nowej odsłonie Suszonki.