SMG Polska w światowej czołówce rankingu WARC100

Prestiżowy, międzynarodowy serwis Warc.com, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii opublikował wyniki dorocznego raportu dotyczącego najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2015 r.
O autorze
1 min czytania 2016-03-02

Na szóstym miejscy w globalnym zestawieniu WARC100 agencji mediowych uplasowała się agencja SMG Polska.

Podobnie jak w ubiegłym roku na szczycie rankingu agencji mediowych znalazło się biuro Starcom Mediavest Group Chicago, a na drugie miejsce awansował SMG Nowy Jork. Polski oddział SMG w ubiegłorocznym rankingu WARC100 zajął 12. miejsce i był to najlepszy wynik wśród wszystkich agencji marketingowych z Polski. W tegorocznym rankingu, z 53,5 pkt., agencja uplasowała się najwyżej w historii – na 6. miejscu: http://bit.ly/SMGPolskawTOPWarc100

– Biorąc pod uwagę kryteria jakimi kieruje się WARC tworząc swój ranking, czyli sukcesy w najważniejszych konkursach oceniających efektywność działań marketingowych dla klientów i strategie, trudno znaleźć bardziej miarodajny dowód na to, że agencja, którą tworzymy w Polsce, zmierza w najlepszym kierunku. Myślę, że to sukces nie tylko SMG Polska, ale całej branży marketingowej w Polsce, która w ten sposób jest dostrzegana na arenie międzynarodowej – mówi Piotr Piętka, Prezes Zarządu SMG Polska. 

Na sukces SMG Polska w rankingu WARC100 miały wpływ nagrody w ubiegłorocznych konkursach: EFFIE Awards, Mixx Awards i Golden Arrow.  Agencja zdobyła tytuł agencji mediowej roku Effie Awards, agencji mediowej roku Mixx Awards oraz Grand Prix w konkursie Golden Arrow.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Serwis WARC opublikował także listy najlepszych agencji kreatywnych, agencji digitalowych, kampanii reklamowych, holdingów reklamowych, sieci agencji, marek i reklamodawców oraz lokalnych rynków. Polska wśród wszystkich krajów zajęła 14. pozycję. Awansując z miejsca 17. w 2015 r.  Rankingi WARC100 dostępne są tutaj: http://www.warc.com/warc100.100

Słuchaj podcastu NowyMarketing