Reklama dnia: jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie

Reklama dnia: jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie
Chcesz dostać najnowszy model butów Reeboka za darmo? Nie ma problemu. Pokaż nam tylko, że jesteś wystarczająco szybki, żeby je nosić. Taką akcję kilka dni temu w Sztokholmie zorganizowała marka Reebok wspólnie z agencją Animal.
O autorze
1 min czytania 2016-03-03

Na potrzeby akcji wykorzystano fotoradar, który mierzył prędkość przechodniów przechodzących koło billboardu/gabloty reklamującej nowy model butów Reebok ZPump 2.0. Żeby otrzymać darmową parę butów, wystarczyło podjąć wyzwanie i przebiec koło billboardu osiągając ponad 17 km/h.

Zresztą zobaczcie sami:

Nam akcja Reeboka bardzo przypadła do gustu, ale ciekawi jesteśmy Waszych opinii!

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy tej okazji przypomniała nam się jedna z kampanii Samsunga i sieci Swisscom. Również pojedynek z billboardem. W tym wypadku jednak na spojrzenia.

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To nie pierwsza świetna akcja agencji Animal dla Reeboka. Zobaczcie dwie inne. W tym jedną dość kontrowersyjną, w której zachęcono fanów marki do wytatuowanie sobie jej logo.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


PS 3

Już tradycyjnie: więcej świetnych reklam i inspirujących kampanii znajdziecie w naszej nowej odsłonie Suszonki 🙂

PS 4

To już naprawdę ostatnie postscriptum! Skoro mowa o wykorzystaniu fotoradarów, nie mogliśmy się powstrzymać przed przypomnieniem akcji Volkswagena. Co ciekawe, podobnie jak akcja Reeboka, została ona zrealizowana w Sztokholmie.