Mindshare Polska obsłuży budżet mediowy Savencia

Do portfolio klientów domu mediowego Mindshare Polska dołączył jeden z największych producentów serów i produktów mlecznych – grupa Savencia. Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów.
O autorze
1 min czytania 2016-03-03

Kompleksowa obsługa mediowa obejmie wszystkie produkty Savencia, w tym: sery NaTurek (dawniej Turek), Tartare, Le Rustique czy Chavroux.

– Savencia to kolejna firma z segmentu FMCG, która dołączyła do grona naszych klientów. Choć, mamy świadomość, że każdy klient jest inny, realizując działania dla poszczególnych marek z portfolio Savencia, możemy korzystać z naszych wcześniejszych doświadczeń. Przez wiele lat zdobywaliśmy je m.in. w komunikacji dla marek z branży spożywczej. Czerpiemy zatem z naszego know how, ale stosujemy też strategię indywidualnego podejścia oraz stawiamy na ciągły rozwój kompetencji – komentuje Adrian Kawecki, Prezes Zarządu Mindshare Polska.

Dom mediowy Mindshare Polska będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii produktów Savencia w Polsce. Zespół Mindshare będzie realizował działania we wszystkich typach mediów.

Savencia Fromage&Dairy to jeden z wiodących producentów serów i produktów mlecznych. Grupa wywodzi się z Francji i jest notowana na giełdzie Euronext w Paryżu. Należą do niej znane i cenione marki, takie jak: Tartare, Chavroux, Géramont, Alouette czy NaTurek, które dostosowane do lokalnych rynków są obecne w 120 krajach całego świata.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing