Saatchi&Saatchi London, Papaya Films i Toyota w służbie nowej generacji SUV!

Na targach motoryzacyjnych w Genewie Toyota zaprezentowała swój najnowszy model SUVa: C-HR. Do niedawna był to jedynie projekt koncepcyjny – teraz to największa konkurencja m.in. crossovera Nissana Juke’a. To jednak nie jedyna premiera na tych targach.
O autorze
1 min czytania 2016-03-03

Globalną reklamę samochodu przygotował polski dom produkcyjny: Papaya Films.

Targi motoryzacyjne w Genewie to prestiż, tradycja i wielka historia czterech kółek (choć regulamin mówi, że samochód może być trzykołowy). Od 1905 roku zaprezentowano tam miliony pojazdów, które tworzyły podwaliny dzisiejszej motoryzacji, a największe koncerny prześcigały się w designie i projektach swoich maszyn. Dzisiaj wydarzenie prezentuje futurystyczną wizją samochodów ekonomicznych, oszałamiających wyglądem i wykorzystujących najnowocześniejsze zdobycze techniki.

Premierę wczoraj miał nie tylko sam samochód, ale też globalna reklama nowej C-HR, wyprodukowana przez Papaya i 76 Ltd. Współpraca polskiego domu i japońskiej marki to nie przypadek – Papaya ma już za sobą pracę przy filmach dla modelu Camry i nowego Avensis. Film powstał na zlecenie agencji Saatchi&Saatchi London. Reżyserami spotu są Yann Secouet (który pracował m.in. dla BMW, Garmina i także Toyoty) i David Mould (współpracujący m.in. z Hondą), którzy razem z ekipą pracowali przez trzy dni zdjęciowe w Warszawie. Aby utrzymać auto w tajemnicy przed premierą całość nagrywana była w zamkniętych lokacjach.

„To jest styl życia, zabawa, radość z jazdy” Yann Secouet, reżyser

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Całkowicie nowa technologia, całkowicie nowy design” Alex Nicholson, Saatchi & Saatchi London

„Główna idea jest taka, żeby jak najbardziej efektownie pokazać nowy samochód, który jest najważniejszą premierą Toyoty w ostatnich 10 latach” Wojtek Skiba, Papaya 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowy model C-HR i promujący go spot zostały zaprezentowane 1 marca.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się