Nietypowe billboardy z regałami KALLAX zawisły przy najbardziej ruchliwych skrzyżowaniach w stolicy, informując, jak szybko dojedziemy do IKEA.
Wybierając się na zakupy do sklepów IKEA, Polacy decydują się przede wszystkim na transport samochodem. Nie inaczej jest w Warszawie – blisko 80% odwiedzających dociera do sklepów IKEA autem. Jeszcze do niedawna korki na trasach do obu sklepów były codziennością. Wiązało się to z dużym natężeniem ruchu w Raszynie oraz długotrwałą przebudową mostu gen. Grota-Roweckiego. Jednak przyszedł czas na zmiany! Otwarto most i nowe trasy, zakończono prace remontowe, dzięki czemu znacznie skrócił się czas dojazdu do sklepów IKEA w Jankach i na Targówku. O dobrej zmianie w nietypowy sposób informuje IKEA – na ulicach Warszawy można zobaczyć kampanię „KALLAXOMIERZ IKEA”.
Zobacz również
Od 1 marca, przy trzech najbardziej ruchliwych warszawskich skrzyżowaniach: Młynarska/Leszno, Wołoska/Odyńca oraz Niepodległości/Woronicza, IKEA zainstalowała na billboardach dwa duże regały z serii KALLAX. Każdy z nich służy do pokazania jednej cyfry zegara za pomocą wsuniętych kolorowych pudełek do przechowywania. Przez pierwsze 10 dni trwania kampanii pudełka są układane w kształcie cyfr, pokazując czas dojazdu do sklepu IKEA z danego miejsca Warszawy. Jest on aktualizowany na bieżąco na podstawie danych zaczerpniętych z Google Maps. „Zegarmistrzami”, którzy zmieniają godziny na billboardach, są ekipy pracowników przeszkolonych w zakresie wykonywania prac wysokościowych na nośnikach wielkoformatowych. Po 10 dniach pudełka zostaną ułożone na stałe, prezentując średni czas dojazdu do sklepów IKEA Targówek i Janki.
„Regał KALLAX to idealne miejsce na postawienie na nim zegara w naszym domu. Chcieliśmy stworzyć czasomierz dla kierowców w Warszawie, dlatego zmieniliśmy całe regały KALLAX w zegary i powiesiliśmy je na billboardach. Poprzez tę niestandardową kampanię chcemy pokazać, że dzięki powstaniu nowych arterii w stolicy, dojazd do naszych sklepów stał się o wiele szybszy i prostszy. Akcja ma na celu zmianę postrzegania przez mieszkańców Warszawy czasu jaki jest potrzebny na odwiedzenie sklepów IKEA” – podkreśla Gustaw Jakubowski, Regional Marketing Manager IKEA Polska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania „KALLAXOMIERZ IKEA” rozpoczęła się 1 marca br. i potrwa przez miesiąc. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Grey Group, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Słuchaj podcastu NowyMarketing