W nowej kampanii marka zwraca się bezpośrednio do mieszkańców i zaprasza do opowiedzenia o miejscach, które są unikalne i warte poznania, a przede wszystkim pozwalają im dobrze się czuć w swojej dzielnicy. Królewskie wspólnie z mieszkańcami tworzy właśnie nieoficjalną mapę Warszawy widzianej oczami jej mieszkańców.
Na stronie internetowej pod adresem ruszył konkurs, w którym warszawiacy zgłaszają swoje wyjątkowe, często sekretne miejsca Warszawy. Konkurs rozpoczął się 1 marca 2016 r. i potrwa 9 tygodni. Główną nagrodą jest lot widokowy nad Warszawą.
Zobacz również
– Królewskie jako lokalna marka, stara się być zawsze blisko swoich konsumentów, dlatego w naszej akcji zapraszamy do odkrywania oblicza stolicy, którą znają tylko jej mieszkańcy. – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – Wiemy z badań, że warszawiacy kochają Warszawę, ale szczególnie mocno utożsamiają się ze swoimi dzielnicami i te najlepiej znają. Królewskie jako najbardziej warszawskie piwo z autentycznymi stołecznymi korzeniami, wspólnie z mieszkańcami chce pokazać, że Warszawa to dużo więcej, niż Pałac Kultury i Kolumna Zygmunta.
W nowej kampanii Królewskie przedstawia się konsumentom bardzo lokalnie. Kreacje są dedykowane poszczególnym dzielnicom i ich symbolom. Konsumenci mogą zobaczyć, jak najbardziej warszawskie piwo widzi siebie na Żoliborzu, Ochocie czy Pradze. W kampanii zostało wykorzystanych 18 warszawskich kreacji. Powstała też kreacja dedykowana konsumentom spoza Warszawy.
Za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja ROOTS PR.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing